Oldal kiválasztása

 …KI AZ A SZABÓ GÁBOR?

A húszas éveim elejéig aktívan karatéztam. Rengeteget edzettem, heti 4-5 edzésen voltam, edzőtáborokba jártam, konditeremben erősítettem. Aztán, amikor eljött a verseny napja és beléptem a szorítóba, rendre laposra vertek. Több évbe telt, mire megértettem, hogy a meccseim jelentős részét már a küzdőtér melletti kispadon ülve, a küzdelem előtt több órával elveszítettem, fejben.

Sok értékesítőnél ugyanezt látom és érzem, csak nem a ringben, hanem az üzleti életben.

Közel 12 éve értékesítek, illetve majdnem 8 éve oktatom is az értékestést. Nagyjából 3000 ügyfél tárgyaláson és legalább ennyi állásinterjún vagyok túl, természetesen, mint interjúztató. A fenti számoknak, illetve annak a két-háromszáz elolvasott szakmai könyvnek köszönhetem, hogy mára kialakult bennem egy jól összerakott, működő „know how”. Egy recept a sikerre. Ezt a receptet adom át azoknak, akik megtisztelnek és megkeresnek, hogy segítsem értékesítői munkájukat. 

Nyerd el az emberek bizalmát és azok üzletet akarnak majd kötni veled – mondta Napoleon Hill. Valóban ennyire egyszerű lenne? Igen is, meg nem is.                                                                                     

A jó hír az az, hogy a bizalomkeltés tanulható.
Csak egy kicsit a mélyére kell tekinteni a dolgoknak.

Jobb példa hirtelen nem jut az eszembe, mit a shaolin papok példája. Ha elmész egy shaolin templomba azzal a céllal, hogy mesterévé válj tanaiknak, akkor bizony kemény fába vágod a fejszédet. Az első és egyben egyik legnehezebb feladat, egy új szemlélet kialakítása. Egy másik szemüveget kell felvenned ahhoz, hogy megláss egy egészen új világot. Törölnek belőled mindent, amit addig a világról elképzeltél, hogy egy új személyiség születhessen meg belőled.

Ki kell dobni a szemetet, hogy helyet tudj adni az újnak. Lehetetlen elavult hiedelmekre új célokat, terveket alapozni. Márpedig ezek nélkül nem lehetsz sikeres az értékesítésben (sem).

Igen, az értékesítéshez kell egy jó értelemben vett „agymosottság”. Ki kell zárnod a saját és a környezeted fertőző, negatív impulzusait. Mindemellett egész nap a maximumot kell nyújtanod, amikor az ügyfelekkel tárgyalsz. Nos, valljuk be, ehhez fejben nagyon rendben kell lenni.

Hányszor fordult veled elő, hogy egy látszólag olajozott tárgyalást követően soha többé nem hallottál az ügyfélről? Velem számtalanszor. Lehet, hogy jól felkészült voltál, rengeteg érvet felsorakoztattál, csak épp téged nem vett meg az ügyfél, tudat alatt. Meg kell találnod és tökéletesre kell fejlesztened a saját értékesítési stílusodat, különben mesterkép leszel az ügyfél szemében és egy olyan polcra tesz majd fel, ahol nem szívesen látnád magad.

Ha eldöntötted, hogy fejlődni, tanulni és nem utolsó sorban pénzt keresni szeretnél ebben a szakmában, akkor sokat tehetek érted.

 

Baráti üdvözlettel:

Szabó Gábor

KÉT AJÁNDÉK EBOOK, AMI MINDEN ÉRTÉKESÍTŐNEK KÖTELEZŐ!

A “KÉREM A KÉT EBOOKOT!”gombra kattintással hozzájárulsz, hogy a megadott elérhetőségeidre a szabo-gabor.hu szakmai anyagokat, valamint a termékeit és szolgáltatásait népszerűsítő hírleveleket küldjön, illetve, hogy a megadott adataidat e célból kezelje. Kijelented, hogy a megadott adataid kezelésével kapcsolatban az Adatkezelési tájékoztatóban írt tájékoztatást elolvastad és tudomásul vetted.

Több mint,

Összesen

Több, mint

A résztvevők

év tapasztalat

országban

kiképzett értékesítő

százaléka elégedett a tréningek után.

 Adatvédelmi nyilatkozat

ALL RIGHTS RESERVED. 2016.

 

Share This